My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




I LOVE YOU ALL

Assalamualaikum :> and salam satu malaysia , okey entry ak kali ny lebeyh details pasal sapa hah ? entah la jiwa ak ny pun pulih sikit untuk mengarang , bukannya apa just malas and bosan lalalaalalalala ~ lagipun sekarang ak ramai haters weyh , takathu lah kan aku malas nak bergado neyh sumaaa . MALAS '' okey tenkiu kepada seorang perempuan ny sebub tuduh ak rampah boyfie dea , arh shit -,- awak ingat saya hadap ka semua tu ? tak okei i just wanna to see your game girl . sekali kau ckap cenggitu kat aku takkan ku sudi memaafkan kau '' agak overkan ? lantak lah --'' hatiku ku sakit okei ? Capital S ? aku dh buang hang !! benci gila kat hang weyh , hang deret ngan egooo hang :D ak meluat meluat okei ? so better kita takyah ad apa lah kan ;D senang !!



kau bole kata kat aku tapi jangan kawan aku sebab aku takmau kau ngan diorang musuh . ak takkesah dh lepasni kau nak ckap ak apapun , aku terima and and aku harap sngat kau bole berubah . ak tak benci kau bun ekceli and capital S tu pun kau bole ambil , ak taknak :D sokey lepasni aku takkan gedik dengan bf kau.
                       
                                                    Assalamualaikum :'>