My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Imissyou budak hensem :')

#gambar Hiasan 
Hello hello . hai semua . wee ~ sori sori blog kita bersarang bagai ye beby ? ahaha , tadak masa nak berhias hias dh nyah oii :) *bajet pompuan ny  bior leh kan ? kesan pulak en XDD . wehuu ^____<  *kejit mata uh . lama kan ta update ini punya blog sayangku meyh . busuk2 , masham2 kan ? hikhik :) okei2 . ap merapu ny ? haha . bengong ~ kay serius T.T awak , kite rindu sama itu macha sekula al-maad kat arau tu laa , aiyakk ~_~ cena bole angau sngat ny kan ? Haha . kelako kan ? awak awak , balik lha cepat . kita rindu nak manja2 nun awak ny . nak awak nyanyi kan untok kita tau ? humm :'/ okelah saya tunggu awak tau . 
Goodbye capital S
we are friend yeah ?  


#Awak capital S , saya dh lupakan awak yeah . Tolong paham . T.T taleyh dari kawan okei ? saya pun dh sayiangg sngat kat budak Azwar . saya ngah bahagia okei? awak saya harap awak bahagia . chill  ^___*



Ok cukop rasaynya kan ?  saya harap tidak ad orang membenci saya kerana
saya amat ''gedik '' dengan Capital S , sori yew awak :'>
lepasni saya tak kacau dea dh , even jelesh . saya pendamkan 
btw Imissyouu jugak capital S . ok saya akan lupakan kan awak . awak ?
jngan curik hati saya dh ok ?even awak dh bagi hati saya blik , 
sya tetap anggap awak kenangan maniss okey , okbai. 
Assalamualaikum :'>