My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Aku mula tahu apa itu rindu

Assalamualikum bloggers ! lama kan kita tak update ? mana ada habuk pon * hikhik ~ okeyokey  korang semua sehad tak ? hope you guys sihat always , amin~  awak awak apa yg awak letak hah sampai saya tak boleh lupa awak ? can you explain ? can right ? huftt -,- it's so sickingg for me you kniow ? i always remember its mean i miss you ! yes yes imissyouu crazy okey ? kau pegi mana hah ? berjanggut ak tunggu kau ? tapi aku try to be chill , sebab aku taknak dilabel sebagai perempuan hadap lelaki or aku ego ? i'm not sure :(  tapi aku nak kau tahu aku serious sayang kau yg amat >.< please take me in your life ? my life crazy without you # nah ayat omputih aku kasik korang :D semalam memang menitis jugak lha kan air mata aku neyh . uwaaaaaaa ! kay stop eyka. kau buat aku rindu kau . kau memang jahat werr -'- aku benci kau ! hummp patut ke aku lupa kau and carik new one ? hikhik peacey (Y) kita gurau ja lah awak :/ hem hem aku memang sayang kat kau lah monyet and sama waktu ngannyeww . kikikikiki ~ jahat tak kita gelak ? aku selalu cerita at besties aku i mean Nur amirah , dya selalu faham aku , aku nak sngat jantan tuh and aku takmau ada orang sayang dia . plissshh jngan sayang dia awek awek diluar sanoo :'' hikhik ! okey okey next week aku dh tak masok hostel , and i think i will miss that so much yeah ? of kourse i think . especially Him . yes yes him and him always love him  ♥  




okey terlupa pada semua calon - calon SPM , i wish good luck dear ;) do your best okey :D  tak lupa jugak kat sepupu omeyy kita '' nur atiqah and mohd najib '' wish you guys :D abang - abang and kakak - kakak dalam facebook , twiiters and bloggers i wish you luck too ~ and Smk abi students :D you all can do it ~ chewah semangat pulak en ? lantak komerr lah :D