My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




korean actor

Hi awak . Hi awak . kay kita gedik and gedik . hikhik okeyokey lets be serious okey . Ekceli malam nih terasa semangat nak update sebab apa blog kita dh cntik . cntik la kan kalau orang tolong buat . Thankyou adik hazira . Okey sepupu aku kesemua handfone ditangan and ditelinga . Sumpah nak jughakkk macam tuu  T.T  okey aku dh mengarut takk mengena tajuk eh ? harhar *evil laugh* korang takk lenooo kan ? so malam ni kitoo layan korea oke ? deal . hikhik okey semua budak perempuan mesti minat korea kan ? lelaki pun sama lah kan . tipuu la kalau korang takk minat kan ? hee berlagak tahu kan . yelaaaa pergi kl kan perhhh pesyen macam-macam ada korea lah kan . kalau lelaki stail korea sumpah hensome makk . Cair kan kan kan ? lekkkluu kay . Aku dulu memang takk minat langsung korea apa nih la kan . tapi bila cousin aku promote group doublessfiveoone kat aku , aku mulaaa jatuh hatiii . memang handsome lah beb . lagi-lagi maknae hyung joong eh . Eh semua memang handsome . Thumbs up five star for them even diorang dah takk satu group . Okey sekarang berlambak kan group korea . Korang tanya jee mana-mana budakk sekolah menengah , komperm diorang tahuu semua . siap hafal nama lagi oke ! hewhew sekarang niy aku minat ss501 memang dari duluu * boyfriend , ft island , cn blue 2nei , 4minutes , 2pm , 2am , b1a4 , miss A and moree lagi la kan . nak senarai memang full entri aku makk . Hikhik okeylerr sekarang aku admiree gilaa kat wooyoung 2PM entah kenapa ? takpala woouyoung memang babyface gilooooo . waduh ! cair akuuuu , ehem ehem . sapa admire dia gimme five sikit . Okelah aku nak tidor okey . Besok bangun awal treadmill 2 jam , pftttt -.- sumpah penat kan ? Eh eh cuti ni korang pergi mana ? huntungla kalau parents dapat cuti . aku pun bercuti jugak dekat rumah mak long aku . i m totally mak long 's daughter . cecececey , tadi pergi suria klcc tu kan ramai manusia amat . Hish ! memang menyampah lah kan , nakkk masukk petrosains tapiii full . Haih takpelaa kitaorang pun chaww lah kan . Then berjalan pergi aquria klcc . Ada aapaa ? aku bosann pergi situu . Jalan sikit dush !! berlaga orang orang . taksukaaaa kita . Okeylah bloggers , mata aku memang kuyu macam mata amoyy cepet . Assalamualaikum , Hope your day will bright as sun :*
look look wooyoung dengan sapa tuh . Hush >..< 
pangg kang nak ? hewhew , lebiuuu WY .