My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Ma hear talk !

Assalamualaikum . Alhamdullilah dapat jugak aku menaip di blog aku . Ekceli , sejak akhir -akhir ini aku sering merindui seseorang . jiwang kan ? ye katakan aku jiwang * hummp , aku rindu suasana di asrama and sekola . aku nak sangat jumpa dengan Dia . Aku rinduuu sngat kat Dia ! fullstop , eh eh korang apoo kaborr ? i hope you guys foineeee -,- except meeeee !! Okeyokey lets cakap pasal asrama . apa yang seronok kat asrama ? wuuuu sernok sngat sngat okey ! especially kalau kita ada kawan yg satu kepala dengan kita . walaweyh , seronok mak waduh ! * okey dh keluar ayat bingai aku ? Fed up ? pelempang sekali aku . pangggg !!! okey stop tak lawak , heeehiii . sekarang ny pown kalau stay kat asrama bukan studeyyy pown . main je kerja aku .tapi takpa dalam main pown studyy jugakk ;) malam malam kitaorang tengok tv dekat bilik tv lah . HAHA XDD . tapi tapi tv pown dh uzor kalah kucing aku ! *aku tipuuu joo , Hem hem harini kawan aku pogiii kuala pilah , tahu kat mana ? negeri sembilan kod . huftt-,- taktahu mana -mana . Okey i'm missing her :') but aku ada lagi sahabat kat peghliss ny . HAHAHA  . Okey harini mmg buhsan gila ckap kau ! aku update status smpai orang termuntah nak baca , Eiukk ! soryy suma korang bole remove kita , mesty penoh kat home kan ? soreyyyy :') lepas tuu aku teros terlelap then diorang marah lah , asal update status joo . haiyooo , watlek ah . wat peace . habis dh tanok wtw ngan aku sapoo suruh eden . kan aku dh mengarut dekat facebook '' . by the way acanoo dengan my sayangs kita kat ABI . pheuwww ! dh kantoi , ku kesah ? hikhik ~ loveyouuuu Mr. S >.< . kenapa sekarang aku rasa aku jahat sngat weyh ? aku rasa diri aku terok . maki orang dlam facebook , mengata kat orang , letak gambar freehair . Hummp :/ aku rasa aku jahat sngat . Ya allah ampunilah dosaku ! amin . and aku jugak nak mintak maaf dari hujung rambut sampai ibu jari even raya dh lepas 2 bulan yg lalu . minta diampunkan yew ! Nobody perfect . kepada yg benci aku , aku sayang korang even benci aku petala ke -7 . Aku rasa sekarang aku nak berubah . I'm seriuos . plishhh help mee T.T , kay sekian . Assalamualaikum , jaga diri and jangan lupaa solat . Loveyouuu !