My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Only can hope

Assalamualaikum everyone . cewah mcam darjah satu dulu-dulu kan ? darjah satu pun satu lerr . hikhik , eh ny dah makan dah ? makan okey nati kering macam cicak . kaykay setop merepek k. Eh aku niy sejak dua menjak ni kan rasa macam dah tak betol . y y ? hummm , entahla kan kan ? sekarang aku dah jauh ngan capital S . hufttt -,- rasa nak balik perlis 5 minit then pelokkk tikitt ngan dia , bole gutuu ? bolehhh lerrr , hemmmm # k sumpah teman rinduu ngan dia . tssskk Y_Y Awak dekat sana jaga diri tau . jangan main hujan sngat okey . makan nasi bnyak-2 tau . hihihi ;) saya nak awak tahu saya sayang kat awak . azwar ? hummm kay kita cakap jujor ah aku takk sayang dah kat kau lepas kau buat aku cenggitu k . you got it ? thankyou. aku akan sayang kat capital S sajaa . Tapi i think he know aboout this . Alaaaaaaaa , siapa bocorkan rahsiaa i niy ? mesti you all kan ? hihihii , *joke okeyy , amauuu maqah-maqah cyunkzz * (bahasa rempit digunakan ).


Ya allah , sumpah doh 24 jam aku asyek tenung benda alah niy jooo . lama-lama boleh jadik buta dak ? takk kod kan ? hihihihi ;) budak budak sekolah kompern online sampai lebam-lebam . kay sumpah nanti aku jeles kat abang2 and kakak2 spm . wuuuuu >.<  . eh korang tahu takk tadi ada mamat nih komen picca aku dekat facebook kan . Eh aku nak tanya kau sikit lah dude selama aku mengedit picca ada aku kacau kau ? ada aku pinjam duit makbapak kau ? takda kan ? isk >.< so annoying to me . and ada kali tu aku terbaca bella hilton update belog dia pasai edit edit tulerr kan . choo , kau takpayah nak sebok sangat ah . sembang serupa bangsat . Nak mengahanjing kan orang je . Go die ah ce'eh . blah kau . Ingat sekampung ngan aku baik la tu ? lu silap deyy . cukop kan dosa aku maki hamun kau ? Eh astagfirullahalazim ! Dah dah aku meluat dengan semua niy . To all yg ada takk puas hati ngan eyka . Bole sent massage kat facebook k . takk usah bagi jatuh maruah orang lah . kau nak orang buat kau cenggitu ?