My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Wedding brother

*senyum ! kachakkk *
Assalamualaikum semua. first of all korang dah lunch ? yang belom tuu pergi makan sekarang jugak okey . bytheway eyka pun belum makan . nampak kan eyka caring pasal korang ? dah dah aku kalau merepek cam ni ler jadik . Truthly aku rasa nak update jee belog omeyy aku . kau ado ? herher okey nih aku nak stori pasal wedding my brotha . takdelah gempak sangat bescause its raining . tapi takk la lebat pun . to all ma friend korang tak datang pun kan ? buat penat aku bagi kad jemputan ja . ciwah takde ah aku okeyy maybe korang busi kan , to sapa yang datang thankyouu and sori to mirah sebab aku takk layan hang dengan yen sangat okey . sorii gilaa . serious aku suka kat kak ipar aku . dia sporting okee . mana mau cari hok lagu tu , kikikiki . hari niy kan aku rindu sngat sngat kat kawan kawan akuuu . kesemuanya lah kan . aku nak mintaa maaf kat satu kelas aku juigak kalau ter apa-apa kat hampa noh . kita kawan arite ? good . Semalam jihah cakap ayah dia sakit . pray for him ! jihah be strong oke . harap ayah hang cepat sembuh lah . Amin . kau kan kuat jihah . kemon-kemon neh neh . cayunkk ang . eiukkk bahasa rempitzz . hikhik okey lerr aku seruisly takk jemu dok rumah mak long aku nieh ha sebab apa ? sebab akuu adoo kawan . hihihihi , hopee you all happy too . korang mesti nak tengok kan gambar abang aku ? okeyy aku ciplak kat photographer ja okey ? letseee . thankss to ajish ajis senget (facebook name ) add la tau tau .

   





kak aku comel .




aku suka gambar niy . wuwww !




okeyokey yang tu jela eyka nak cerita serba sedikit , tunggu gmbar lain pulak okey !
Assalamualaikum.