My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Saya tak tahu ....

Assalamualaikum.
Hummm , agak aku dah kenapa ha ? lately eyka rasa sedih sangat korang . please bagi eyka gelak bole ?
Ya allah , sesungguhnya aku bukan insan yang kuat . tapi kalau dah mcm tu aku pasarah .
Awak semua sihat tak ? kalau sihat makan ubat tau ajak makyah korang g klinik . hiihi , 
Dah makan dah ? makan makan nati kurus keding macam .. hehe x dak apa k .
k sekolah dah nak buka and aku paling benci . pfttt -.- benci menci !
Bloggers , please pray for my Happiness k . 
I don't want lost both of them . 
maybe depan kawan , dalam facebook eyka boleh gelak bagai tapii air mata ni kerap sangat jatuh .
Hummmm :(
aku takmau jadi ceniii , serious fedup gila . Mood eyka pun spoil ja tiap2 hari .
tapi eyka slalu cakap kat diri sendiri , '' be strong Eyka ''
aku tahu aku boleh hadapi kn . aku bkan orang yang lemah . haha konon .
 Tolong la berdoa untunk kebahagian eyka k .
dalam dunia ny dua ja penting bagi eyka 
*family and friends .
nothing else then them . 

Oklah eyka rasa cukup kn untuk hari ni . 
saya dah kelu ,



* hai , saya seorang yang gumbiraaa * 
Assalamualaikum . salam cinta dan sayang dari eyka :*