My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Tak boleh tidor ! HEHEHEHE

''wuuu , abang google save picca abang kitooo ''

assalamualaikum and selamat pagi . semua msti dah terbuai ke alam mimpi kan ? teruskanlah k . hikhik , wuuuu eksited ah nak update kat blog sakai itew ni . k laa , serius tak boleh tidor . Eh awakyang belum tidor datang kejup ekk . mueheheheh :> k merepek habis aku kan ? * you can shelapp me * hikhik . done ? kamshanida . alaah malam -malam merapu baru best . Upss not malam k . pagiiiiiiiiiii !! ditegaskan arite . tadikan kita tengok tv astro warna warni . hahah merepek sial . eh kita tengok estro warna then ada lagu ombak rindu . makhaiiii nak nengokkk sih . bule enggak ? bisa donggg -,- heheh :p songeh pulak minah indon ni , k la serius 2 minit . teetrrttt oke tamat ! kikikiki , k mana lawak bhaii . emm emm kita harap tomoorrow bole tengok k . tengokk luuu , gua nak ajak abang gua ah . mintak dia cuti , ohohoho . k la dah pukul 2 pagi la encik dan puan . besok lusa tulat tertungging kalau saya bernafas saya update ini blog k . insyaallah . Assalamualaikum bloggers and terutama abang aoran aziz kita yang kcak okey . much love xoxoxo -..- 



haiyyooo abeee ! shemad ah :*

k gudnite semua . lovechuuuuuu ^^