My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Hello manusia ! Xx . hehehe ...

Assalamualaikum semua . !! Xxx hey dun you say you miss me ? 
Argh ,, yeah for sure me also miss you ok . eee apa ny aku over gila . eh notinglah just 
malas nak buat muka lima kupang or anything else . 
we have to chill arite . Mulut manusia bukan boleh zip macam seluar kita tu ye kawan-2 
Selagi diorang mampu untuk berkata sedimikian . teruskanlah .. 
sehingga mereka juga akan penat dan biar jela Allah s.w.t yang balas . Eh-2 saya bukan doa 
yang jahat-2 untuk diorang just nak berubah , Apa ni you form berapa deyy ? 
perangai ubah bagi matured sikit ek baru segak dalam dan luaran . 


ok sudah yang sudah tu sudah ._. me always ok . 
Sometime bergaduh itu membuat kita erti kematangan . chewahh ayat aku kalah 
novel beb , haha poyo mende gua .
Ya allah , selama ni aku banyak membuat salah dengan manusia antara manusia . 
tapi ... bukan aku yang minta . Oh lupa yang aku tengah ber-blogging not ber-diaring , ahaha ~
sekarang kan ... hati aku sakit sangat . 
So kay as long as i have him im very thankful . 
*hehew english berterabur sebab sekarang dah tk terer cm luu . keyh keyh merepEkzz shuda " 
- RewmpitZz tak kiThew- 


Okey cukuup ler kan entri yang tak berapa panjang ituuu . Errr --' 
oke have a good day and Think positive ok .
mulakan dengan bismillah and salam one malaysia *ceh semangat nyeww akuu . 
ok Assalamualaikum dan salam sayangg :D
dia ....... haha dia zayn malik ok . 
there nothing . heeeheew :D