My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Homework ? -'-

Assalamualaikum , Hi ....


Apa khabar awak semua ? Sihat tak ? Okey sila sihat ok sebab cuti dah nak habis . Ouh bukan dah nak tapi dah habis . Lol kenapa kejap sangat en ? Alaaaaa kite suka pergi sekolah . Ktipuuu jelaa. Sebenarnya kn , malam ni kan aku buat homework and tak tidor . Lololololo , siapa percaya angkat kening jap ? K ramai percaya nampaknya . Hihi.

Petang tadi , Jam 6 petang saya duduk dan sambil berfikir dan terus berfikir . Merenung masa depan . Apa agaknya ya yang akan jadi . Kita tidak tahu and kita hanya merancang tapi Allah s.w.t menentukan . Eyka kalau kau tak malas study kau pasti akan berjaya . Yeah itu kuncinya . Ok bytheway , Mulai esok saya akan deactive muka buku saya . K semua sila Rindu saya k . Kerana saya pasti akan luangkan banyak masa untuk pelajaran. K lekluuuuuuu n_n . Lekkk kepala otak kau ! Haha k. To batch 1997 and 1995 tahun ni kita exam wook . So , aku doakan korang all the best . taknak malas study or others . Tahulah awal tahun lagi kn, tapi dari membuang masa kn ? Am i rite ? little bit i think.

Berita gembira buat saya ialah , esok saya akan pulang ke asrama. Wuuuuu ._. gembira Ok gembira *dancing* best lolololo duduk asrama . Menyyy fwenddd K . aku ok kalau orang ok dengan aku . Dekat sekolah memang tak ah aku nak tegor orang yang tak kenal kn . kalau yng kenal tu , Lahaiii gediknyeee aku bila dh lepas jumpa . Harhar ;3 Eh lari bnyak tak title dengan ceghita aku ni ? Bnyak benooooo K.

Esok dah hari ahad and lusa senin. K takpa homework aku dah chikit just latihan agama . Chaiyookk eyka .
k sikit ja ;p lama-lama jadik bukit . Awesome right ? Haha gamaknya orang ska bertangguh gutuu la . Hmm i gotta have problem with ma studying. me forget easily mathematics in form 2 . teruk kn aku ? K lepasni ada masa lagi untuk studeyy lagi.


Penat tak baca ? Alaaa penat lagi aku nulisnyeee , hehe tah apa apa kn diupdatenya . Ksila kutuk *Asah pisau* muahahaha. ok about sh ... aku dah lupakan engkau K . sori changat-2 . Aku tak sayang kau. maaf.aku kejam. ya sngat kejam.tapi engkau lagi kejam.wuuuuu wa linduu lu tahu tak ? eh aku tahu yang kau tak tahu . hmmmmm !!!! And aku rasa kau tak pewnah rinduu aku pun kan . Ewhh !! dah storeyy pasal dia . bukannyo phengting pun ekcewli. K selamat tinggal mukabuku. Jmpa di AJL . haha ustaz dekat tuisyen tanya aku tadi . '' Najwa dah ready dh untuk konsert esok? '' katenyee . Haha ustaz ni kelako la . chepakkk kunk .
Okeylah aku nak sambung buat kerja . My fingers move slowly because aku dah tak pandai ayat . Thats true. lelelelele T_T


Okey salam sayang dari saya dan onedirection K .Muahaa ._.