My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




I don't know why

Pleaseee jngan cakap yang awak rindu kiteww nanti , hehehehe .


hello hello i'm back me back you back . k salam duluuu , assalamualaikum semua . Hihi memang hobi aku en update blog yang kudut kedot di pagi buta . Hehehe kau hado ? diam kau peah . kihkih , apo pasal eden ni ? k dah takde ape la ok . me fine . hehehehe konon* ok azam tahun ni nak fokus betul-betul *muka amat serius . ee taklah , memang betul pun tapi . Ape ni cakap selupee pariaa , ok dah . k tahun ni dah tanak sedih tapii ... aku sedih cangat ni . Hmmm eh nothing lah ok . Ok semua acano sekolah baru ? best ? eyka , best la jgak kn . emm entah aku benci sangat dalam kelas tu apesal . kk abaikan ok . 


Ouh , kelakar ok dekat hostel adek adek dekat hostel menangis sebab rindu mama diorang . Oh aku pun sama la jugak dulu cakap orang konon . Puihh , hehehe . ok sedih tak dengar suara adira di blog aku ? k aku memang ngah sedih ni bingai . Hahaha upsss sori eh , disengaja ok . malam ni aku tanak tidor . sebab ? aku nak studeyy . Eceyy studeyy la sangat ok . ma parents tidor aku apa lagi .




DON'T EVEN YOU LET YOUR TEARS DROP BEACAUSE OF BOYS .