My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Salam maulidur rasul ! Xx

Assalamualaikum and Hi cik abang cik akak cik adik and cik cik .


Ok long time no see ya bruh ? *keningkening* whats ? miss me ? Omg omg i need tissue . hahahaha. K what nonsense in a late night. Yuhuuuuuu . Dear february , i hope this month will better than January. Amin. Terima kasih kepada yang mengata aku dekat asrama tu ye bangg. shukeee ngat ngat. 3 hari tau aku tak pergi makan. Lolololo tahu dak lapar ? Errrrr -,- sebab aku ni bukan muka tembok mcam hang la aku maluu :3. Tahniah dekat Mohd Amin sebab buat orang Hina aku. K thankss a lot ya . :* Tak sngka dan tak ku duga orang yang aku ingat baik selama ni tapi perangai kalah ... Err ok malas nak repeat cerita lama . K dah tutup buku . Tergantung kn ceghita ku ? K pergi la tnya Si amin tu .

Oh , spoil je mood aku cerita pasal dia. eeee memang dasar talam berapa muka entah . Baik depan , belakang . Pfttt --'K aku kalau start maki memang tak berhenti dah . Aku nak cerita pasal maulidur rasul bukan pasal mamat bingai tu Ok. Lol ._.

K eyka nak ucapkan salam maulidur rasul ya semua. Ingat lagi tak peristiwa semua tu ? Alaaa nak cerita panjang la. Nanti tnya cikgu tahu ? kalau tak tnya lost direction K. mwahahahaha -_- Hihiw bnyk kanlah amal ibadat ok . Huk alah, bajet ustazah pulak minah senget ni . mesti korang cakap mcam tu kan ? alaaa ngaku chopetttt !! Hehe. I have a dream . I hope that dream will come true . Hope so ! Amin :)

Nanti pasal SH saya cerita ok . Bytheway, saya tak ada apa-2 dengan dia . Sekian.Bye. Assalamualaikum.