My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




happy birthday sahabat :-)

Assalamualaikum pembaca , Okey saya tahu saya salah sebab lewat update. Hihi ok sila merajuk. Okbye haha sedikit budus. Ehem ehem k serius sikit ya pakcik dan makcik. Ainun sorry ye sayang lewat buat entry ni buat awak. And kengkawan di facebook sorry jugak sebab tak upload picture hari tu. Maaf. Internet problem sikit dekat rumah saya ni. Harap maklum and bukan alasan k kalau tak percaya boleh datang tengok. *angkat kning*adee bran tak ? hehew k maaf ye kalian sumaanya. Lulz kenapa saya rasa entri ni macam sekma je. Atoototo, huemm (; k nak baca tak cerita pasal 10 haribulan tiga duapuluhduabelas. Hihi k let stars here ,




Firstly syakira cakap , sampai nanti call I keyp . I pergi ambik. wuuu jeles tak I dengan gurlfrewnd I ni ? Eheks~ k sila la jelous. Muwahahaha.Then dah saya sampai saya call syakira terus. and dia pun sampai lah dengan cik fatin naziha kitew ni eh. Then tnggu pulak dini. Hehehe , pastuuu dia pun sampai and kami terus pergi dekat ainun and umi dekat pizza sbab diorang dh tnggu dekat sana. Dan maziah jugak. Hehe then kiteorang g beli present buat ainun. Kite share duit tahu beli Tetttttt* secret aa. Hehe :') okey then lepas beli hadiah and lintas jaalaan kami teeeerus pergi dekat pizza. Hmm penat kod. Peluh bnyak K,


Then dah sampai dekat pizza ada umi dengan ainun and maziah jugk ;) hmmm duduk la tnggu farhana, mirah and jihah. Aiseyyyy lambat ah diorang. K pizza mmg full hari tuu. Siaapaa kaya sngat tempah satu location teww. eeee >< nak nangeh jap. Hehe :pp lepastuuu kita orang order and makan . Nyum-3 .yebaaaaaaa smpai jugak akhirnya. Fuhhhhhh :))) Then snap sikit and sembang. mmg best pun hari tu. But now baru sempat nak update and esok saya dh pulang ke asrama. Aloooo rinduuu tak ? K jngan rindu yaa :*