My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Sampai Hati kau !

Assalamualaikum and Hai *waving*
how your life ? *flipss wambutzz* hehe cehh. Okayokay. Acane sihat semuanya ? Alhamdullillah kalau sihat.
Okay harini best jugak lah kat sekolah sebab ada Sambutan Kemerdekaan. Hihi.
Cam biasa keluar dari hostel then pergi dewan terbuka. Time kitaorang sampai semua full. Huh. Sigh. 
aku , alyaa , myra and semua la berebut nak cari tempat duduk. Tapi malangnya duduk kat tempat laluan jalan kaki je. whattheeepishh.Takpe la dengar ustaz bagi ceramah apa entah. Kami buat dunno je sebab tak klear. ha-ha-ha. Bersembang and all lah kan. Hmm Ai tak shukee la kawan-kawan bergaduh ni. 
hmmmmmmm , Nak cam kitew dulu la korang. Hukhuk. Lepastu ade abang-abang and kak form 4 buat prenstation saajak kot. aa maybe la. Tak berapa jelas.Lol.me. Hahahah-haha. Lepastu kiteowang nyanyi. semua semangat je. Hehehe. Bagus bagus. Time tu je rancak sikit. Then cikgu cakap PNP seperti biasa. Ohh shit. Kami buat taktau je. Lepak dekat kelas sampai rehat. Hooreeyyy !! makan time memang sewonok lah enn. Hehhehe-hehe then sambung belajar. Huh bored k bored.



Senanye eyka nak cewiteww sal kerash eyka yang suddenly berubah. Awak kenapa ni hmm ? Awak marahkan saya ke ? Aku hanya insan biasa yang mempunyai salah dan silap.Aku susun sepuluh jari memohon keampunan. Dear him , i hope he will berubah cam dulu. Imiss that moment veryy mashh! Awak saya rindu awak budak hitam dan capang. Hehehe-hehee.


Hihi okaylah cukup gasenyeee takat ni je. Sorry kalau aku tulis ini ada terguris hati sesiapa. Hehe. 

Yang aku tahu dulu kau tak begitu tapi sekarang engkau berubah 

Sekian. Your truthfully , Eyka.