My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Hummm......



Assalamualaikum readers !! Oh agak lama ya eyka tak update blog. So k ah bukan ada apa yang penting pun nak kongsi kan. Just usual. emm ok tarikh ni apa ek ? 19/12/2012. Ok tarikh yang sedih dan bahagia jugak. 2 in 1 lah kira ni. hehehe . hebat tak ? mesti ah lols.dear semua yang ekcellent dalam Pmr tu congratss dude and sistaaa !! proud to be one of you too !! hehehe. Ok lah. Tk banyak cerita nak kongsi pun act. Tapi entah hati ni sedih sangat. sangatlah. I just want him. But he's never getting back to me. it's okay lah eyka. First memang happy sebab result dah keluar kan. Ok lah sebab semua yang aku tunggu dah berakhir. And aku A pun Bi je. Ok bi je k. Hemmm. My full result 1A5B1C2D. K teruk kan. sokay lah. aku usaha pun cikit jer. so pada ah. hemm redhoo jer k. hihihi. Then sedih pulak. emmm aku dah block SH tadi after we argue. maybe this the best way. Apa-apa pun aku doakan yang baik ja untuk dia. semoga dia berjaya lah.
And to all kengkawan aku congrats ye. Much love dari eyka sayang. Bye. Assalamualaikum. ;]