My Cute Blog!
My Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Welcome to Eyka's World.


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   




Sekian lama

Hi semua ! saya back acah suara cam kak yong jap. Kihkihkih. ko kenapa eyka. Walaweyh. Ok jap lamanya tak update blog yang bersawang lamanya padahal mana ada sawang pun anyway. Hukhuk. Rindu tak rindu tak sambil kembangkan hidung. wakakaka. mohon jangee gelok camee eden ye. kahkahkah. Esh kenapa intro dah macam apa ni sia. Huuuuuhu........ Ok let's begin my story.


Hai awak , saya jatuh cinta dekat awak sekarang ni dan saya terlalu rinduukan awak. Tapi kita dah macam tak sebulu . eh apa bulu-bulu ni. Tak bukan itu maksud saya. saya cuma rindukan awak waktu sweet dan gila-gila. Ya betul cakap orang kebanyakkan di sekeliling saya , mereka cakap if boy get his girl he just let her be like fool person. Yeah i'm feel that way now. kenapa ya awak ngorat saya ? ayat paling bangang pernah aku tanya. ok jangan ketawa ini serius ok ketawa sebat bontot japgi.

saya cuba awak , awak abaikan saya sebab kita duduk jauh. awak dekat kl saya pula dekat perlis. tapi awak balik perlis hari tu awak tak bagi tau saya pun kn. Dulu time kita sweet awak nak balik pun eksited bbm saya. sekarang awak tak selalu ada mood dengan saya. Saya rasaa nak nangeh awak tahu. Awak nak permainkan hati saya ke ? awak jahat sangat.


Dear Aidhil thankyou for give me happiness even for a second. u come only to toy my heart. I really appreaciate it. 
Masalah ni takde sapa pun tahu kawan or yang rapat dengan aku. aku just pendamkan sorang-sorang and it's hurt me a lot okeh.Maaflah saya berjiwang pulak di entry ini. Mohon jangan nangis ye. mohon. 


That's all okay my story. Lol i'm type like skema person couse i'm sleepy now. wkwkkwkw. Aidhil love u no matter we go through hard situation ok dear. emmmm. K bai. Assalamualaikum cemua !!